Alla inlägg under september 2012

Av Jessica Persson - 30 september 2012 18:06

Hej alla glada här sitter man och väntar på lite grillat och dricker lite rött . Jobbat hela helgen och ikväll blir det kanske lite relaxing och bad i spat innan sängen . Mysfaktor det på hög nivå . Imorgon väntar jobb igen 7-15 . Det är en dags ledigt efter det och det dagen är redan uppbokad med tandläkar besök , tvätt och städ . Som vanligt alltså . Men ha en trevlig kväll allihopa .

Av Jessica Persson - 28 september 2012 18:28

Ja hade en ledig dag idag och klev upp kl 6 imorse . Trött som bara den och helst av allt hade jag bara velat somna om . Men körde barn till skolan , tvättade lite och fick sedan besök av Angelica , Loke och Thor . När dom åkt hem gjorde jag slag i saken och rensade en massa skit och flyttade upp den vita byrån som stod nere i hallen . Så nu väntar jag bara på att spegeln ska komma upp på väggen i hallen så är jag nöjd sen med dagens bestyr . Hittade några gamla bilder idag när jag städade som jag tänkte dela med er . Nostalgi
Men nu gott folk ska jag göra sista rycket och sen unna mig lite vin . Ha en fortsatt trevlig fredags kväll ?

Av Jessica Persson - 25 september 2012 06:49

God morgon .
Trött som bara den idag och inte blir det lättare eftersom det är mörkare på morgonen nu . Man vill ju fortsätta sova när klockan ringer , men nu är vi uppe och en av barnen är vaken och klar att bege sig mot skolan . ?
Men ha en bra dag allihopa så hörs eller syns vi

Av Jessica Persson - 24 september 2012 11:27

Hej hopp vad tiden går fort , nu har jag snart vart ledig i 4 dagar och det har varit jätteskönt och behövligt . Igår blev jag faster igen till en lite kille som är född 6 veckor för tidigt .
Nu ska jag fixa med tvätt och städ innan jag ska hämta Alexander .
En stor kram till er alla från mig

Av Jessica Persson - 21 september 2012 11:36


Hej och trevlig helg på er alla !

Idag börjar min 4 dagars ledighet och då ska jag njuta minsann , det händer inte ofta .

Idag har jag tvättat och rensat lite saker som jag ska åka på Hofvet med i Vallsta och försöka bli av med .

Tänkta kanske något blir sålt och man kanske får en liten slant för det , istället bara för att slänga det .

Det är ju mycket saker man bara slänger annars .


Var till Sofia på lite morgonkaffe idag och myste lite , och gullungarna var ju med i tidningen idag .


 

Jättefin bild som Maria Elgh tagit på dom

Nu sitter jag här med en tallrik fil och försöker få i mig lite , för jag är så hungrig .

Strax ska jag fortsätta städa lite och plocka grejer , hoppas jag blir av  med mycket saker imorgon på bytardagen i Vallsta .


Men ha det så bra så länge så hörs vi snart igen om ni vill och kan , ha haha ha , där fick jag till det .

Trevlig fredag ......

Av Jessica Persson - 17 september 2012 16:08


Hej alla glada !    

Idag har man varit ledig och då har det varit ett jävla skitväder med en väldans blåst och regn i massor .   


Varit till Bollnäs med svärmor en sväng och vi käkade god Kina mat , jag har fixat present till lilla Loke som ska ha kalas på fredag .


 

Den lille killen ska ju faktiskt bli 3 år

  

Tiden går ju fort kommer ihåg när han var en liten bebis och nu har han hunnit blivit storebror .

 

Ja ja , man hänger inte med längre ......

I helgen som var hade jag jobbarhelg och det var faktiskt en rätt lugn och trevlig helg .....

Fredagkväll och natt var jag uppe mest hela natten och stökade med en tjärknul jag skulle bju några vänner på ......

Så jag var hemskt trött på lördagsmorgonen när jag skulle upp och iväg på jobbet .   

Men det var det värt helt klart , när kvällen kom och gästerna anlände ....

Det var Natalie med man och 5 barn som gjorde oss sällskap och barnen badade , busade och surade lite emellanåt .

      

Denna fina blomma och fina kortet fick vi av Familjen Nyman när dom kom till oss på käk .

 

 

Lille Diaz vart en rockstjärna under kvällen

Sen tog dom väl hand om hunden Melker som vi passade åt grannarna .

 


Dom var så söta när dom gick omkring med han i koppel och han följde efter .

 

På söndagen tackade vi av en kär jobbarkamrat som ska gå i pension och vi hade fixat present , tårta och blommor .

Hon vart glad för våran överraskning ...

Vi kommer sakna dig Anneli och din underbara humor ...

 

Denna tårta bjöd vi på eftersom hon älskar allt som har med fiske att göra .....

Och sen fick hon lite småsaker ifrån Aftek i en fin present påse , allt gick i fiskandets tecken .

 

 


Ja , nu vet ni lite hur min helg vart .

Jag har haft en trevlig helg med trevligt sällskap i allafall .

Nu orkar jag inte skriva något mer , för jag ska duka av bordet och hänga en tvätt , sen ska jag dimpa ner i soffan , ända tills jag får lägga mig ....

Men jag slänger in några blandade bilder som avslutning ....

Ha det bra så länge allihopa ......



       

   

Av Jessica Persson - 13 september 2012 16:53


Halloj alla glada !

Idag har jag en ledig dag och jag började den med att åka till min vän Angelica på kaffe och lite skit snack  , om som vanligt allt och ingenting .

Sen fick jag ett jävla tokryck och började storstäda sovrummet från golv till tak , dammning och torkning av golv .


 


 

Jag blev supernöjd när det var klart .

Tyckte jag var riktigt på hugget idag så jag fortsatte i badrummet , slet ut varenda liten grej och storstädade även det från golv till tak och det kan jag lova behövdes ......

Men nu är det fint och snyggt igen och doftar rent .


 


så jag har precis blivit klar med allt jag har rivit fram och fått tillbaka sakerna på sin plats och även rensat lite gamla hudkrämer och sånt .


Nu ska jag avsluta detta inläg med att tacka min mor för maten jag fick , kalops och pannbiffar .

Mammas mat är den bästa .


Nu ska jag göra klart här innan vi ska dra till Charlotte och Micke och grilla lite , jag är så fucking hungrig nu ....


Ha en bra kväll allihopa !!!!!!

Av Jessica Persson - 11 september 2012 20:50




Till er alla som finns i mitt liv , tack för att ni finns här just för mig   

Ovido - Quiz & Flashcards