Alla inlägg under oktober 2012

Av Jessica Persson - 31 oktober 2012 13:14

Jaha , nu var det längesedan jag uppdaterade min blogg .

Men varken lusten orker eller tiden har infunnit sig riktigt .

Just nu började det snöa igen ute .


Mycket har hänt sen jag gjorde mit sista riktiga inlägg tex .


Varit till Sundsvall och umgåtts med trevliga vänner 5/10


Utsikten från vårat hotell fönster

    Martina och Martin och vi väntar  på maten på Stekhuset innan utgång .

  Jag och Martina har funnit varandra bra och mjuter av tillvaron     

       

Vi blev ju fotade oxå av en fotograf 2 gånger under kvällen jag och Martina , men hamnade bara en gång ute på nätet , hi hi hi


Linnea har haft en skena på sin vänstra hand i en veckas tid sen hon ramlade , men fick ta bort den igår och göra en ny röntgen och det visade inget , så nu är det bara att köra på som vanligt .


 

Jag har varit på besök och trevlig Tacokväll på Linneas skola Lust Och Lära , det var trevligt och barnen fixade maten åt oss föräldrar .

Vi har även varit och gratta Lilla Olle som kom till världen 6 veckor för tidigt , det är min bror Mickes andra barn .


 

 

Sen har jag klippt mig lite kortare nu igen och trivs skit bra i mitt nya korta hår .


  


Det är Nathalie jag tackar för denna sköna frilla .


 


Nu ska jag ta mig ner till Forsell och fixa lite kylarvätska , så gubben kan byta kylarslang eftersom den bara pissar och läcker .

Ja , förresten har vi höstlov nu både jag och barn .....

Och det är skönt Jippie .....

Av Jessica Persson - 25 oktober 2012 19:47

Hej hopp ! Gör ett litet inlägg nu för att återkomma med ett längre sen . Jobbade idag till kl 16 och efter att jag varit hemma en liten stund började det snöa . Riktigt yrväder var det , så nu har vi haft första snödämpen . Imorgon ät man ledig en dag innan det är dags att jobba hela helgen . Men nu ska jag fixa lite tvätt och disk innan sängen väntar på mig

Ovido - Quiz & Flashcards