Direktlänk till inlägg 30 september 2012

Söndag = Grill och lite rött

Av Jessica Persson - 30 september 2012 18:06

Hej alla glada här sitter man och väntar på lite grillat och dricker lite rött . Jobbat hela helgen och ikväll blir det kanske lite relaxing och bad i spat innan sängen . Mysfaktor det på hög nivå . Imorgon väntar jobb igen 7-15 . Det är en dags ledigt efter det och det dagen är redan uppbokad med tandläkar besök , tvätt och städ . Som vanligt alltså . Men ha en trevlig kväll allihopa .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Persson - 25 januari 2013 19:26

Hej på er alla glada !   Äntligen har det blivit helg och det ska bli skönt att få vara ledig i hela två dagar . Det kommer vara fullt upp denna helg och mycket trevlig heter ska man oxå på .   Imorgon ska vi försöka komma iväg till Galven ...

Av Jessica Persson - 21 januari 2013 16:23

Oj oj oj vad jag glömmer bort min blogg nu för tiden . Här rullar livet på mesta dels och jobb, skola och resterande plikter styr vardagen och kylan kan snart göra en tokig , nu vill jag att våren ska komma . Nu är jag ledig i hela 2 dagar och d...

Av Jessica Persson - 3 januari 2013 14:29

  Jaha , då har vi fått ett nytt år då igen . Jobbat mycket har jag oxå gjort , men det har gått bra faktiskt . Man har gruvat sig lite men när man väll är där går det bra , nu var det längesedan jag blogga så det blir nog mest lite bilder från...

Av Jessica Persson - 6 december 2012 18:37

            Hej hopp på er alla där ute i cyber rymden !        Jävlar vad snö vi har fått och nu får det faktiskt räcka tycker jag , man hinner ju inte skotta undan förräns det kommer mer och mer .   Denna vecka har snart sprungit förbi oc...

Av Jessica Persson - 30 november 2012 18:42

Fy fan vilket jävla väder vi har idag . Förlåt uttrycket men detta är inte särskilt roligt alls tycker jag . Varit till Bollnäs i världens värsta snöväder och hämtat Linnea eftersom busstrafiken blev inställd . Jag kunde bara åka 35-40 km/tim så de...

Ovido - Quiz & Flashcards