Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Att det ska vara så långt emellan inläggen !

Av Jessica Persson - 21 november 2012 10:56

Hej hopp alla glada !


Äntligen får man vara ledig i hela 3 dagar , jippi    


Det ska bli väldigt skönt efter 2 intesiva veckor med extra pass pga vinterkräksjuka på vårat jobb .


I måndags fyllde våran Linnea hela 13 år , kan ni tänka er 13 år .

Tiden bara springer ifrån en .

  


     

En av Linneas presenter , ny vinter jacka och täckbyxor .


Ikväll ska vi iväg och gratta David som fyller år och imorgon ska vi ha kalas för Linnea och jag gruvar mig lite för att handla allt som ska vara och hur mycket .


Men idag ska jag bara softa och tvätta 2 maskiner kan jag oxå göra .


I helgen som var hade vi finbesök ifrån storstaden stockholm och vi badade i spat och hade alldeles trevligt .


 


Alia njuter i spat och med sitt badsällskap


       


Här är Lukas och njuter av vattnets värme ......


   


Efter att barnen badat var det dom vuxnas tur och barnen bänkade sig i soffan med Cola , chips , godis och popcorn och en film .


Nä , nu ska jag ta och hänga en till tvätt och sedan leta mig någon lunch .

  


Slänger in någon bild som jag tagit för ett tag sen när jag klorerade poolen och fick fin besök


   


Vi hörs

Hej


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Persson - 25 januari 2013 19:26

Hej på er alla glada !   Äntligen har det blivit helg och det ska bli skönt att få vara ledig i hela två dagar . Det kommer vara fullt upp denna helg och mycket trevlig heter ska man oxå på .   Imorgon ska vi försöka komma iväg till Galven ...

Av Jessica Persson - 21 januari 2013 16:23

Oj oj oj vad jag glömmer bort min blogg nu för tiden . Här rullar livet på mesta dels och jobb, skola och resterande plikter styr vardagen och kylan kan snart göra en tokig , nu vill jag att våren ska komma . Nu är jag ledig i hela 2 dagar och d...

Av Jessica Persson - 3 januari 2013 14:29

  Jaha , då har vi fått ett nytt år då igen . Jobbat mycket har jag oxå gjort , men det har gått bra faktiskt . Man har gruvat sig lite men när man väll är där går det bra , nu var det längesedan jag blogga så det blir nog mest lite bilder från...

Av Jessica Persson - 6 december 2012 18:37

            Hej hopp på er alla där ute i cyber rymden !        Jävlar vad snö vi har fått och nu får det faktiskt räcka tycker jag , man hinner ju inte skotta undan förräns det kommer mer och mer .   Denna vecka har snart sprungit förbi oc...

Av Jessica Persson - 30 november 2012 18:42

Fy fan vilket jävla väder vi har idag . Förlåt uttrycket men detta är inte särskilt roligt alls tycker jag . Varit till Bollnäs i världens värsta snöväder och hämtat Linnea eftersom busstrafiken blev inställd . Jag kunde bara åka 35-40 km/tim så de...

Ovido - Quiz & Flashcards