Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

Jul och nyår 2012

Av Jessica Persson - 3 januari 2013 14:29


Jaha , då har vi fått ett nytt år då igen .

Jobbat mycket har jag oxå gjort , men det har gått bra faktiskt .

Man har gruvat sig lite men när man väll är där går det bra , nu var det längesedan jag blogga så det blir nog mest lite bilder från mina sista dagar från året 2012 .


Jag har i allafall haft det bra både jul och nyår , mycket goda vänner runt omkring mig som förgyller min vardag och andra dagar oxå för den delen .

Jul och nyår har bestått av mycket god mat och goda vänners sällskap och jobb då så klart .



Alexanders avslutning på skolan som bjöd på fin sång och underbara barns som spelade på olika instrument och visade sin otroliga kunskap .   

 

Visst är dom gulliga ????




Fin kvällsbild , på vacker himmel på jobbet

 

 


En förväntansfull kille som väntar på att julafton och tomten skulle komma .



Lisa och Stefan när vi var i Stockholm och roade oss en helg före jul , här är vi på teatergrillen och käkar god mat .


 


Trevligt hade vi och hemskt mätta blev vi oxå .......

 

 

Värmer upp på hotellet innan vi ska dra på Ledins show


   

Lisa innan Ledin börjar spela


     

Showen var underbar tycker jag , mysigt att sitta där och lyssna på honom .

Julaftonen var underbar , mycket god mat och kul att träffa alla nära och kära .


Linnea August och Marcus firar jul


 


Tre busiga pojkar som inte vill vara med på bild

 

   

Här kommer äntligen tomten till barnens stora förtjusning


     

Catrin och August läser hans nya pekbok han fått i julklapp

Så här fint dukat bord fick man komma till på nyårsafton till Jocke och Ramona , för att fira det nya året . God oxfile och potatisgratäng väntade på oss och det satt fint efter en jobbarkväll på Lunda .

Barnen hade roligt hela kvällen .


   


Lugn och trevlig nyårsafton vart det oxå och dagen därpå drog Alexander och Peter till Sälen för att äta gott och hälsa på Lisa och stefan med familj .

Själv blev jag och Linnea hemma och jag har jobbat .


 


Killen våran i Sälen , nöjd när man fått åka skoter


Nä , nu har dom kommit hem och jag ska till att laga lite mat innan vi ska till Lottebaba och gratta och hälsa på Susanne med familj .

Så ha det så bra mina vänner och ta hand om varandra .

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Persson - 25 januari 2013 19:26

Hej på er alla glada !   Äntligen har det blivit helg och det ska bli skönt att få vara ledig i hela två dagar . Det kommer vara fullt upp denna helg och mycket trevlig heter ska man oxå på .   Imorgon ska vi försöka komma iväg till Galven ...

Av Jessica Persson - 21 januari 2013 16:23

Oj oj oj vad jag glömmer bort min blogg nu för tiden . Här rullar livet på mesta dels och jobb, skola och resterande plikter styr vardagen och kylan kan snart göra en tokig , nu vill jag att våren ska komma . Nu är jag ledig i hela 2 dagar och d...

Av Jessica Persson - 6 december 2012 18:37

            Hej hopp på er alla där ute i cyber rymden !        Jävlar vad snö vi har fått och nu får det faktiskt räcka tycker jag , man hinner ju inte skotta undan förräns det kommer mer och mer .   Denna vecka har snart sprungit förbi oc...

Av Jessica Persson - 30 november 2012 18:42

Fy fan vilket jävla väder vi har idag . Förlåt uttrycket men detta är inte särskilt roligt alls tycker jag . Varit till Bollnäs i världens värsta snöväder och hämtat Linnea eftersom busstrafiken blev inställd . Jag kunde bara åka 35-40 km/tim så de...

Av Jessica Persson - 23 november 2012 18:43

      Välkommen sköna fredag !   Idag har man åkt runt på kaffe och hälsat på några av mina goa vänner och sen före kvällsmaten kom en annan god vän och grattade Linnea . Så jag passade att ta några kort på gullungen Thor .       Th...

Ovido - Quiz & Flashcards