Direktlänk till inlägg 10 september 2012

Måndag igen då .......

Av Jessica Persson - 10 september 2012 22:58

Hej allihopa !

Nu är helgen och min ledighet över , det går ju så fort när man får vara ledig och nu väntar en tuff jobbarvecka .


Idag följde jag min svärmor till Bollnäs och gjorde av med lite pengar , ha ha ha pengarna ska rulla och mitt bästa inköp idag var två sköna flecce och ullfiltar till mina barn och självklart .......

  En blender och den är lila ......


Många smotthies kommer det bli med den kan jag lova barnen testa den redan innan sänggående .

Och idag när vi var på stan och på butiken Såfin så hejade jag på Maria Montazamis mamma , hon shoppade lite nya kläder .

Coolt , tycker jag

Nä , nu ska jag höppa i säng och sova lite för imorgon börjar jag tidigt .

Sov gott allihopa och lämna gärna någon kommentar då och då .


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Persson - 25 januari 2013 19:26

Hej på er alla glada !   Äntligen har det blivit helg och det ska bli skönt att få vara ledig i hela två dagar . Det kommer vara fullt upp denna helg och mycket trevlig heter ska man oxå på .   Imorgon ska vi försöka komma iväg till Galven ...

Av Jessica Persson - 21 januari 2013 16:23

Oj oj oj vad jag glömmer bort min blogg nu för tiden . Här rullar livet på mesta dels och jobb, skola och resterande plikter styr vardagen och kylan kan snart göra en tokig , nu vill jag att våren ska komma . Nu är jag ledig i hela 2 dagar och d...

Av Jessica Persson - 3 januari 2013 14:29

  Jaha , då har vi fått ett nytt år då igen . Jobbat mycket har jag oxå gjort , men det har gått bra faktiskt . Man har gruvat sig lite men när man väll är där går det bra , nu var det längesedan jag blogga så det blir nog mest lite bilder från...

Av Jessica Persson - 6 december 2012 18:37

            Hej hopp på er alla där ute i cyber rymden !        Jävlar vad snö vi har fått och nu får det faktiskt räcka tycker jag , man hinner ju inte skotta undan förräns det kommer mer och mer .   Denna vecka har snart sprungit förbi oc...

Av Jessica Persson - 30 november 2012 18:42

Fy fan vilket jävla väder vi har idag . Förlåt uttrycket men detta är inte särskilt roligt alls tycker jag . Varit till Bollnäs i världens värsta snöväder och hämtat Linnea eftersom busstrafiken blev inställd . Jag kunde bara åka 35-40 km/tim så de...

Ovido - Quiz & Flashcards