Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Jessica Persson - 25 januari 2013 19:26

Hej på er alla glada !


Äntligen har det blivit helg och det ska bli skönt att få vara ledig i hela två dagar .

Det kommer vara fullt upp denna helg och mycket trevlig heter ska man oxå på .


Imorgon ska vi försöka komma iväg till Galven och titta på skotrar och rally på isen

för bilar och umgås med vänner .

På kvällen ska vi till min vän Angelica med familj på mat och ha det mysigt , barnen är så förväntansfulla och jag med .


På söndag ska vi nog fira mor min som oxå fyller år imorgon , men eftersom dagen är fullbokad redan måste vi ta henne på söndag .


Nu sitter jag nerbäddad i soffan under filten och försöker få upp värmen , kanske blir det lite bastu hos farbror Huckel så man blir riktigt varm i hela kroppen .


Avslutar detta inlägg med några bilder jag tog på väg till Angelica en dag på kaffe .

Solen sken och gjorde våran vinter värld alldeles underbar .


 


En gammal lada i sin vinterskrud



Visst är det fint ????


 



   


härligt konstigt sken man med på bilden då , ser ut som en regnbåge .


 


Fotbollsplanen i Vallsta




     



 


Ja , vintern är ju underbar ibland trots den bistra kalla kylan .


Men det är ju fint när snö och is pryder träd och grejer .


Men nu ska jag återgå till fredagsmyset i soffan .....


Trevlig helg !!!!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards